Sebastian Kokot
ARTYKUŁ

(Polski) PDF

STRESZCZENIE

W artykule przedstawiono wyniki badania ankietowego przeprowadzonego wśród studentów nowo utworzonej specjalności (wycena, zarządzanie i obrót nieruchomościami). Celem badania było poznanie pobudek, którymi kierowali się kandydaci na studia, dokonując wyboru specjalności, a także ich oczekiwań co do charakteru pracy po ukończeniu studiów oraz poziomu wynagrodzenia.

SŁOWA KLUCZOWE

szkolnictwo wyższe, studenci, edukacja ekonomiczna, badania ankietowe

BIBLIOGRAFIA

Krzyżak M. (2000), Działania promocyjne szkół i uczelni, „Marketing i Rynek”, nr 12

Macioł S., Romanowska M. (2006), Wybrane czynniki konkurencyjności uczelni na rynku edukacji wyższej, [w:] Konkurencja na rynku usług edukacji wyższej, praca zbiorowa pod red. J. Dietla i Z. Sapijaszki, FEP, Łódź

Marketingowe zarządzanie szkołą wyższą (2006), praca zbiorowa pod red. G. Nowaczyk i P. Lisieckiego, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań

Nowaczyk W. (2002), Instrumenty promocji stosowane w szkolnictwie wyższym — rola i znaczenie działań promocyjnych, „Świat Marketingu”, czasopismo internetowe, nr 7

Sulmicka M. (2004), Perspektywy rynku edukacji, „e-mentor”, czasopismo Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, nr 1

Wiśniewski Z. (2008), Rola uczelni w kształceniu ustawicznym osób powyżej 50. roku życia, „e-mentor”, czasopismo Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, nr 4

Do góry
© 2019-2022 Copyright by Główny Urząd Statystyczny, pewne prawa zastrzeżone. Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0 (CC BY-SA 4.0) Creative Commons — Attribution-ShareAlike 4.0 International — CC BY-SA 4.0