W artykule przedstawiono wyniki badania ankietowego przeprowadzonego wśród studentów nowo utworzonej specjalności (wycena, zarządzanie i obrót nieruchomościami). Celem badania było poznanie pobudek, którymi kierowali się kandydaci na studia, dokonując wyboru specjalności, a także ich oczekiwań co do charakteru pracy po ukończeniu studiów oraz poziomu wynagrodzenia.
szkolnictwo wyższe, studenci, edukacja ekonomiczna, badania ankietowe
Krzyżak M. (2000), Działania promocyjne szkół i uczelni, „Marketing i Rynek”, nr 12
Macioł S., Romanowska M. (2006), Wybrane czynniki konkurencyjności uczelni na rynku edukacji wyższej, [w:] Konkurencja na rynku usług edukacji wyższej, praca zbiorowa pod red. J. Dietla i Z. Sapijaszki, FEP, Łódź
Marketingowe zarządzanie szkołą wyższą (2006), praca zbiorowa pod red. G. Nowaczyk i P. Lisieckiego, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań
Nowaczyk W. (2002), Instrumenty promocji stosowane w szkolnictwie wyższym — rola i znaczenie działań promocyjnych, „Świat Marketingu”, czasopismo internetowe, nr 7
Sulmicka M. (2004), Perspektywy rynku edukacji, „e-mentor”, czasopismo Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, nr 1
Wiśniewski Z. (2008), Rola uczelni w kształceniu ustawicznym osób powyżej 50. roku życia, „e-mentor”, czasopismo Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, nr 4